piątek, 22 marca 2013

Pyramid Bed

Siemanko. Dziś grałem w simsy tak jak już sobie zaplanowałem i zrobiłem fotkę łóżka, nad którym pracowałem tydzień temu, a dziś wstawiam go na bloga :)
Wygląda ono tak:




Myślę, że obiekt się Wam spodobał, aczkolwiek uważam, że będzie on świetnym "gadżetem domowym" dla nie jednego sima-podróżnika. Świetnie będzie wyglądać gdy dookoła postawicie jakieś zabytkowe rzeczy najlepiej znalezione przez Waszego sima oraz jakieś pamiątki kupione z miejscowych targów pozagranicznych :)

Do pobrania tylko w wersji .sims3pack:

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne łóżko, Ty je zrobiłeś?
    Simsy bardzo lubię, może kiedyś znowu zacznę grać :)
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak, ja je zrobiłem, tak jak wszystkie obiekty na moim blogu :)

      Usuń
  2. Hmm.. Dawno nie grałam w Simsy ;p fajne łózko Zapraszam do mnie http://trudne-sprawy-po-naszemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już byłem na Waszym blogu, będę na niego wpadać częściej, bo historyjki są nawet niezłe :)

      Usuń
  3. To łóżko...Ciekawe xD Ma oryginalny kształt,choć osobiście wole bardziej tradycyjne łózka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki, faktem jest to, że nie jest to "normalne" łóżko, ale zawsze do jakiegoś egzotycznego pokoju będzie miłym obiektem :)
      A tak w ogóle to jak trafiłaś na mojego bloga ??
      Z mojej sygnatury na forum?

      Usuń
  4. Bardzo fajne łóżko, dzięki, bo szukałem czegoś w takim stylu do pokoju mojego sima-podróżnika! Pobrałem je oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczne łóżko :D
    Pobrałam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo świetny blog, a obiekty robisz coraz lepsze!
    Pobrałam z Twojego bloga już chyba 4 rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. I have just add your banner to my page
    this is my banner. you can resize it !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I can't resize your banner :(
      Do you resize your banner and send link for your resizer banner to me?

      Usuń
  8. I love your bed! Very unusual, excellent for a room different from normal. Congratulations, you have a lot of creativity.
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks you for the compliment and kiss :DDDDDD
      I spent a lot of time for making object to the sims 3 :)

      Usuń
  9. JanBoyQ Sims, interesting idea with this bed! Extravagant) Аnd shape of the pyramid will be useful for health Sims!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing bed! Well done!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't know how to contact with you. I post your banner to my blog :)

    OdpowiedzUsuń